Schitage auf der Schmitten

Schittage auf der SchmittenWir, die 2HLC und die 1HLB, erlebten am 17. und 18. Dezember 2014 auf der Schmitten zwei abenteuerliche und gemeinschaftsfördernde Schitage. Mit dabei waren unsere Lehrer Frau Wallner, Frau Schild, Frau Hörl und Herr Wallner. Beim Hüttenabend auf der Pinzgauerhütte hatten wir viel Spaß. Lustige Spiele mit musikalischer Untermalung von Herrn Wallner und uns führten uns durch den Abend. So entstanden einfallsreiche G’stanzl:

Do obn auf da Schmittn,
do foah ma heit Schi,
mia datans zwoa nit oiwei,
vielleicht hauds ins amoi hi.

Pistn homb nit vui offn,
deshoib homma ins a imma wieda troffn,
homb dabei muaz an Spaß,
und gebm Voigas.

Beim Stationenbetrieb woa ma nit recht begabt,
Bam Sackhupfn homma erst recht versagt,
es Laffn homb a a poa vapfuscht,
donn homma uns liaba von da Pistn kuscht.

Außerdem woas volle koid,
oba etz samma in da Pinzgauerhittn scho boid,
und noch dem stoarkn Tog im Schnee,
trink ma oafoch an hoaßn Tee.
Mia hombs heit krochn lossn,
so weama hiats a weita mochn,
so wird da Tog ziemlich long,
d’Nocht nua für den, der schlofn konn.